24 Ωρες Μουσική που "ακούγεται" ΕΔΩ... http://radioarta.listen2myradio.com... E mail: radioarta101.5@gmail.com... ΤΗΛ. 2681400060 ΕΚΠΟΜΠΕΣ: ...10-11 πμ "Στον Τοίχο" με τον ΡΑΔΙΟλόγο (Γιάννη Λαζάρου) ...11-13 μμ "Ωρε γλέντια" με τον Θανάση Παπαθανασίου,...6-7 μμ "Λόγια του αέρα" με την Ολγα Τσιάφη Ράδιο Άρτα 101,5 ο δικός σου σταθμός!!!
13 Απριλίου 2011


Τις επόμενες ημέρες, ενδεχομένως και την ερχόμενη Δευτέρα, αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με τις θέσεις της κυβέρνησης για τα έργα που είναι σε εξέλιξη για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, που θα αφορούν, μεταξύ άλλων, και στον εξορθολογισμό του ύψους των διοδίων.
Όπως προέκυψε κατά τη συνεδρίαση του ΚΤΕ Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όπου ο αρμόδιος υπουργός Δ. Ρέππας ενημέρωσε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για το σύνολο των πολιτικών του υπουργείου αλλά και για το στάδιο των πρωτοβουλιών που βρίσκονται σε εξέλιξη, αναμένεται να ανακοινωθεί η δραστική μείωση (έως και 50%) της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο, με στόχο τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Στο ίδιο πλαίσιο, και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες, αλλά και αναλογική χρέωση με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως «προίκα» τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων αυτών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και για το Θριάσιο έχουν δοθεί παρατάσεις κατόπιν αιτήματος των υποψήφιων επενδυτών, ενώ συνεχίζεται και η προσπάθεια ανεύρεσης επενδυτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα δε με άλλες πληροφορίες, υπάρχει «αναθέρμανση» του ενδιαφέροντος της κινεζικής πλευράς για τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο και τον σιδηρόδρομο, ενώ ενδιαφέρον εκφράζεται και από τη γερμανική και γαλλική πλευρά.
Όσον αφορά στις αποκρατικοποιήσεις, οι ίδιες πηγές επεσήμαιναν ότι απαιτείται χρηματοοικονομικός σύμβουλος, τον οποίο όμως δεν διαθέτει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον οποίο έχει αναλάβει να ορίσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ακόμη, οι βουλευτές του ΚΤΕ ενημερώθηκαν και για το γεγονός ότι το υπουργείο χρειάζεται 3,4 δισ. ευρώ για την κάλυψη όλων των αναγκών του σε όλους τους τομείς για την περίοδο έως το 2015.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Ρέππας ανέφερε ότι η συζήτηση για το πολιτικό σύστημα και τα κόμματα οδηγεί σε ενοχοποίηση αν δεν γίνει με εξωστρέφεια και πως «γι' αυτό δεν θα πρέπει να οδηγούμαστε σε ομφαλοσκόπηση και να γινόμαστε 'εργαλεία' κύκλων που θέλουν καθημαγμένο το πολιτικό σύστημα». Αντίθετα, υποστήριξε ότι η συζήτηση μπορεί να είναι παραγωγική αν οργανωθεί και είναι ανοιχτή.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Ρέππας τόνισε ότι δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε «κοινωνιστές» και μη, όπως και σε «δημοσιονομιστές» και μη, υπογραμμίζοντας ότι «όλοι θα πρέπει να περιφρουρούμε τα κοινωνικά αγαθά ιδίως όταν υπάρχει οργή στην κοινωνία». Τόνισε δε ότι «θα πρέπει να μιλήσουμε για την απασχόληση», θέση που εξέφρασαν και οι βουλευτές του ΚΤΕ συνδέοντάς την άρρηκτα με την ενίσχυση της ανάπτυξης και των υποδομών.