24 Ωρες Μουσική που "ακούγεται" ΕΔΩ... http://radioarta.listen2myradio.com... E mail: radioarta101.5@gmail.com... ΤΗΛ. 2681400060 ΕΚΠΟΜΠΕΣ: ...10-11 πμ "Στον Τοίχο" με τον ΡΑΔΙΟλόγο (Γιάννη Λαζάρου) ...11-13 μμ "Ωρε γλέντια" με τον Θανάση Παπαθανασίου,...6-7 μμ "Λόγια του αέρα" με την Ολγα Τσιάφη Ράδιο Άρτα 101,5 ο δικός σου σταθμός!!!
25 Απριλίου 2012

Περήφανος για την προδοσία δήλωσε ο υποψήφιος βουλευτής Τσιρώνης σε συνέντευξη τύπου που έδωσε χθες:
 «Ζητάω την στήριξη των Αρτινών πολιτών γιατί την κρίσιμη στιγμή στάθηκα όρθιος και έπραξα στο ακέραιο το καθήκον μου ώστε να μην χρεοκοπήσει η χώρα και να μην καταρρεύσει το κράτος, το οποίο θα μπορέσει σταδιακά να σηκώσει ξανά στα πόδια τη χώρα της και την οικονομία αλλά και να στηρίξει την κοινωνία και να επαναφέρει την κοινωνική συνοχή».

Και δεν σταμάτησε την υπεράσπιση της προδοσίας του αλλά  απαίτησε μέσω των δηλώσεων του να του πούμε και ευχαριστώ για τον διεθνή εξεφτελισμό της Ελλάδας και των Ελλήνων:
«Θα ήταν πιο εύκολο να πω όχι και πρόσκαιρα να δεχθώ το «μπράβο» των πολιτών, όμως αμέσως μετά η ευθύνη που θα είχα απέναντί τους θα ήταν μεγαλύτερη όταν το σύνολό τους θα βυθίζονταν στην απόλυτη φτώχεια και το κράτος θα είχε καταρρεύσει ολοκληρωτικά».

Και η κατατρακύλα δεν σταμάτησε αλλά συνεχίστηκε τονίζοντας ότι το προδοτικό ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που όχι μόνο έκανε το σωστό αλλά του χρωστάμε και την ύπαρξή μας:
«Το ΠΑΣΟΚ διαχειρίστηκε έναν πόλεμο και δεν επέτρεψε μέχρι σήμερα να καταρρεύσει το κράτος, να ισοπεδωθεί με το 100% των πολιτών σε απόλυτο όλεθρο και καταστροφή».

Και τέλος, χωρίς ίχνος περηφάνιας έκανε και τον απαραίτητο λαϊκισμό για να τον λυπηθούμε τον καημένο και να του δώσουμε το δικαίωμα να συνεχίσει το προδοτικό του έργο σκύβοντας σαν υπηρέτης για άλλη μια τετραετία στους τοκογλύφους της Ευρώπης:
«Εγώ δεν έχω τίποτε. Όπως όλοι ξέρετε μένω στο ενοίκιο στην Αθήνα και στην Άρτα έχω μόνο ένα σπίτι 36 τετραγωνικών του πατέρα μου του οποίου έχω μόνο την επικαρπία δηλαδή δεν μου ανήκει ακόμη. Οπότε δεν στήριζα κάποια συμφέροντα προσωπικά».